lång dag

nu gnydde barro lite så mamma springer och letar bollar åt honom :P

lång dag i skolan idag, 8-17 :O föreläsningar mellan 8-13, snacka om träsmak i röven efter det! först hade vi om kompressionsbehandling, sen hygien smitta och smittovägar och sist om farmakokinetik, segt!
på farmakokinetiken va dom från lkpg med igen så jag satt med martin daniel och henke från min första basgrupp, goa grabbar! :D på rasten som vi fick så käkade dom lite och så satt vi och pratade och på nått sätt så tror jag vi kom in på att vattna blommor:

Martin: "jag vattnar mina blommor med cola. jag lyckades få en helt vanlig blomma att bli köttätande en gång"
alla skrattar, jag med
efter ett par sekunder, jag: "skämtade du?"
snacka om att vi skrattade ännu mer! haha! vi skrattade så vi grät!
henke: "jaa, han vattnade med cola och petade ner köttbullar i jorden"
martin: "det där va dagens, den får du bjuda på sofia"
jag: "självklart bjuder jag på den :D "

i rätt sällskap så blir jag mig själv igen :P

hade färdighetsträning efter lunch med så det va kul :D kompressionslindning.

klarade min tenta också btw :D med lite marginal denna gången :D fick 42,5 p och 36 va G så det va kul! dock fick jag poäng på det jag inte trodde och lite poäng på en fråga jag va säker på men såhär i efterhand så svarade jag nog inte riktigt som det stog att man skulle men men, jag klarade den och det är huvudsaken!

mamma hämtade mig efter skolan. vi tog en sväng till liköping och jag köpte ett par nya jeansleggins och såklart så hittade jag ett par assnygga skor som jag köpte också :D ett par pumps som man kan ha även när det är kallt för dom va inte öppna :D ska se om jag hittar en bild på nätet.

XOXO


hittade dom :D visst är dom snygga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0