hundboken

jag fick en liten present av stefans mamma ingela i anslutning till min operation :D Hund boken. i den står det massa citat från olika människor om hundar, vissa är jättegulliga och andra skrattar man åt men man kan verkligen hålla med om allt som står i den :D läste hela boken igår. och innan ni börjar tro att jag börjat läsa så ska jag berätta att den inte är större än min handflata och inte tjockare än om du sätter dina tummar brevid varandra :P

tex.

"en valp är den enda kärleken man kan köpa för pengar"

"När du kommer hem kommer din hund att säga: Du är hemma! Jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig!"

"Det finns ingen som är så skyldig som en skyldig hund"

"En hundkompis bryr sig inte om du är -fet, gammal eller ostadig på benen. Det räcker med att du älskar honom."

jag har ett favoritcitat som jag inte hittar nu men jag kommer skriva ner det när jag gör det :D nu, idol!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0