hemma vs. Linköping

blev inte riktigt som vi tänk oss igår, vi va hemma innan 00 och stensov :P men det va skönt! gick en sväng på stan idag och självklart så hittade man en del grejer :D såg även ett par skor som jag blev kär i men det va inga som man kan ha nu i vinter så jag skippade dom, surprise! :D

nu har jag och gustav precis käkat lite tacos. jag ska väl återgå till gossip girl en stund till eller åka in till linkan och umgås med sara, har inte riktigt bestämt mig för om jag orkar. om jag börjar kolla på gossip girl nu så är jag klar kl 00 :D lokande!

vi pratade om bio med och det vore kul men det går inga bra. hade vart kul att gå ut och ta en drink efter men är det värt att beta ainträde för att köpa en drink och bara prata en stund? njaa.

hoppas ni får en kul kväll iallafall.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0