grattis

får väl säga grattis till mig och gustav som vart tillsammans i 3 år idag :D synd bara att han tydligen glömt bort :( han har inte ens skickat ett litet sms men han har väl fullt upp där nere i spanien, han är så upptagen att han inte ens har mobilen påslagen.

Beckfilmen va bra iallafall :D ska inte säga så mycket mer fall stefan läsen för han ska se den med. kul att gå på bio och slippa sitta hemma hela kvällen.

imorgon så ska anna ha inflyttningsfest men jag kan ju inte gå :( får inte dricka någon alkohol med tanke på att jag äter 8 panodil om dagen. kan iofs vara värt att kolla upp vad som står i FASS om panodil och alkohol :P är dock redan ganska säker på vad det står. men jag hoppas att dom som är där får kul :)

ska nog snart sova, eller kanske inte. är ledig imorgon så jag kan sova så länge jag vill :D men jag skulle väl tro att jag vaknar innan 9 ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du inte gå när du äter panodil, för att du blir trött?

2009-09-03 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0