gossip girl

håller på att värma vatten så jag kan dricka lite the innan jag borstar tänderna :) blir läggdags tidigt idag för jag ska upp 5.40 imorgon :S tenkan börjar kl 8 och man ska gärna vara där lite tidigare så jag måste ta tåget halv 7.

håller på att kolla på Gossip Girl nu och jag hinner sllt se 2 avsnitt till innan jag ska sova :D ska dock läsa igenom mina föräläsningshäften en gång till innan jag somnar och en gång på tåget imorgonbitti. känns bra inför imorgon så det jag inte kan nu kommer jag ändå inte kunna imorgon men det känns som jag pluggat på det man ska :D nu får vi bara hoppas att den riktiga tentan är lika lätt som övningstentan för då klarar jag den *peppar peppar* !

nu är vattnet klart. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0