goda nyheter!

har verkligen inte hunnit blogga förrns nu. pluggade innan skolan, åkte till skolan, stressade i mig lite mat hemma och sedan gick jag och gustav på bio :D Gamer. den va helt okej, till och med så bra att man skulle kunna köpa den när den komemr ut så den kan jag rekommendera :D dock bara till er som gillar mycket vapen och explosioner :P

nu sitter vi hemma och kollar på idol. får se om vi (läs jag) orkar kolla på Män som hatar kvinnor efter. kanske kan börja iallafall :) börjar kl 9 imorgon så jag behöver inte gå upp förrns 7 :P

dom ringde från sjukhuset med och dom hade kalasnyheter :D dom hittade inget så proverna såg bra ut :D WIIIIIIIIII!!! ingen cancer!! detta betyder att jag kan fortsätta plugga utan avbrott, jag kan äntligen börja fokusera på annat, GÖTT!!
blev lite chockad för jag va verkligen inte inställd på det :O va helt säker på att skiten skulle vara tillbaka men icke :D det krävs mer för att besegra mig!

l'ngtar tills färdighetsträningen imorgon, injektionsgivning, kanonkul!! basgruppen ska också bli kul :D det ska bli kul att gå till skolan imorgon helt enkelt :D

XOXO

Kommentarer
Postat av: Linda

De krävs mer än en mörk fläck för att besegra den starkaste tjejen i stan:)

fan va kul Sofia! ses snart?



puss

2009-09-10 @ 12:39:44
Postat av: Sandy

Jag blir så glad när jag läser detta inlägget, får typ måshud på hela kroppen av glädje :D

2009-09-10 @ 14:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0