god morgon

fick en anonym kommentar i mitt sista inlägg igår, om att jag inte vill gå på annas inflyttningsfest för att jag blir trött av att äta panodil om jag fattade det rätt.
jag blir inte trött av panodilen men man ska inta blanda alkohol med läkemedel så om jag skulle gått på festen så hade jag fått välja på alkohol eller panodil, med andra ord fest eller smärta. valet var ganska enkelt men tråkigt :( får hitta på något annat helt enkelt :D

vaknade strax efter 7 imorse och kunde inte somna om. en jäkla fluga som störde och skulle sitta i ansiktet och på armarna hela tiden! gaaah!

ska nog snart käka frukost och sedan börja fundera på vad man kan hitta på att göra idag, några fröslag? får jag väldigt tråkigt så skulle jag ju kunna åka till skolan bara för att skriva ut lite föreläsningar så jag sparar på bläcket hemma :P men då gäller det att jag får riktigt tråkigt! +
3- (hehe, barro hjälpte mig att skriva lite :P )

nu kom mamma alltså in med barro så nu blir det frulle :D lite the kanske också.

XOXO

ps. ringde och väckte gustav för att ge igen för igår :P moahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0