god morgon

nu ska jag gå till tåget om 5 minuter, det går om 25 :) jag vet, det tar inte 20 minuter för mig att gå men jag är som sagt tidspessimist :P hellre tidig än sen, right?

bara basgrupp idag så det går fort, 9-12. tre timmar är iofs ganska mycket men tiden går så fort när man jobbar i basgrupp. sen blir det hem och plugga till tentan eller så stannar jag i skolan och pluggar, har inte riktigt bestämt mig.

skulle bli varmt idag med så jag känner igentligen inte för att ta någon jacka men nu är det 4,6 grader ute så jackan lockar ändå men orka släpa på den när man ska hem sen :S fast det är väl bättre än att bli sjuk så jag tar nog jackan :)
vilka morgonbekymmer man har eller ska man kalla det I-landsproblem? aja.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0