gjort allt och inget

svar till linda: hehe, tack :P och jajemen, vi måste ses snart! nästa helg kanske? har tenta på fredag om en vecka så jag är upptagen med plugg tills dess.

japp, plugg plugg plugg, därför jag inte hunnit blogga något.
igår så hämtade iallafall gustav upp mig i lkpg när jag slutat. jag ville till ikea och köpa en bokhylla till mina böcker :D hur ballt är det inte att ha massa omvårdnads/medicin, läkemedelsböcker framme, sjukt ballt :P jag hade iallafall blivit imponerad. igentligen så skulle det räckt att bara ha FASS framme men varför nöja sig med den ;)
bokhyllan satte gustav ihop idag när jag va i skolan :D

börjar kännas som jag har koll på allt nu, inte nödvändigtvis kunna det utantill men iallafall koll :) inget som jag inte känner igen typ.

har verkligen vart jätteupptagen men jag har inte gjort ett skit på samma gång :P tillbaka till pluggandet imorgon, ikväll blir det mer mys! vi har kollat på batman sen får vi se om vi orkar med en till film efter idol men det hoppas jag :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0