frisk?

imorse hade jag äntligen sovmorgon :D hade tänkt att vakna kl 10 så jag skulle hinna se ett avsnitt av gossip girl innan jag skulle gå upp men jag vaknade inte förrns 20 över 10 :O länge sen jag sov så länge! tänkte att jag skulle hinna se ett iallafall så det gjorde jag :D
mitt i avsnittet ser jag barro i vardagsrummet med gustavs sko så jag flyger upp ur sängen för han ska verkligen inta ha våra skor! går ut i hallen för att ställa tillbaka dom bara för att se att han redan vart på ett par av mina! hela innersulan va utsliten och söndertuggad :O åååh, blev såå arg men eftersom jag inte tog honom på bar gärning så kunde jag inte tillrättavisa honom för då skulle han inte fatta vad han gjort. fick kasta skorna :( som tur va så va det bara ett par tygskor från hm så dom va inte dyra men dom va skitsköna!

skolan har gått bra idaga iallafall, slutade kl 16 så gustav hämtade upp mig halv 18 på stationen. vi åkte till donken och käkade, orkade inte laga mat idag heller :P

hade fått brev från sjukhuset när jag kom hem, trodde jag fått tid för att ta bort min port-a-cath så jag blev jätteglad :D men det va det ju inte.
såhär stog det:
"Bästa Sofia! Vid diskussion i läkargruppen beslutades, att Du inte behöver göra en ny skiktröntgenundersökning. Allt talar numera för att Du blivit av med Din sjukdom. Du kommer att bli kallad för borttagande av port-a-cath. Nästa ufföljning kommer att ske i början av december. Hoppas Du mår väl. Har du några frågor, var snäll hör av Dig."
huh???? min sjukdom borta? ingen mer skiktröntgen? jag som trodde att man inte fick friskförklaras förrns efter typ minst 3 år efter avslutat behandling :O för mig har det gått 7 månader.
det positiva var väl att jag ska få ta bort min port-a-cath, med ett finare namn kan man säga subcutan venport :P hihi

aja, nu sitter jag och dricker banansmoothie och ska kolla på gossip girl igen :D måste passa på nör man väl är ledig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0