bio

slutade kl 12 idag :) gick och hämtade ut min FASS när jag slutat :D wii, en FASS! för er som inte vet vad en FASS är så är det alla sjuksköterskors bibel (och då menar jag bibel för bladen är licka tunna), med andra ord en bok med alla läkemedel som finns i sverige vilket är runt 4000 om jag inte minns fel. så om ni har en fråga om något läkemedel så fråga bara mig så kan jag nog svara :D



på tåget hem så kom jag på att jag ville gå på bio idag så det ska vi göra jag sara och mamma :D vi ska se den nya Beck filmen, jag älskar Bckfilmerna :D kl 18 börjar den så vi ska snart åka. får bli mjukisar och nån skön tröja, orka ha jeans på bio.

har fixat tavlorna idag med :D stefan skickade bilderna igår så dom kom fram idag, snällt!

såhär blev resultatet :)



den vänstra tavlan. på dom små bilderna är det (uppifrån och ner)
Operahuset, Sidney
Golden Gate Bron, San Fransisco
Brandenburger Tor, Berlin
Washongton DC
Towerbridge, London



Den högra tavlan. På dom små bilderna är det (uppifrån och ner)
Big Ben, London
Brooklynbridge med Worls Trade Center, New York
Notre Dame, Paris
Mount Rushmore, South Dakota i USA
Venedig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0