bio

har verkligen tappat suget på att blogga just nu, vet inte varför.

igår blev det middag och sedan fest :D sara va här sen i fredags och så kom zandra och matilda igår och käkade också. efter det kom rasmus med, vi hade skitkul!
när vi skulle dra till parken så ville jag gå för bi david och eneida och säga hej, så länge sen man träffade dom. dom hade med fest så det va en del folk. synd bara att det typ alltid ska bli bråk på dom festerna så jag drog till parken istället. träffade dom andra där inne, vi satt och pratade en del, dansade lite också. dock va det kass musik så jag gick när matilda skulle med tåget. linda hämtade upp mig på stationen sen. vi åkte till daves och köpte varsin kebabtallrik sen åkte vi hem till mig och käkade och pratade :D

nu ligger jag och sara i varsin soffa och kollar på nån rolig show om en rockstjärna som ska hitta en tjej :P bara blåsta bimbos med typ, haha!

bio ikväll med. flickan som lekte med elden blir det, 18.30 i största salongen i lkpg :D dock fans det inte så bra platser kvar så vi fick ta dom längst fram :P men det ska nog gå bra ändå. nu får vi hoppas att filmen är bra men det tror jag :D mamma sa att den va bra, dom såg den igår tror jag :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0