090927

inget mer gossip girl nu förrns det kommer mer avsnitt i USA. trodde det fanns mer än 2 säsonger men det gjorde det tydligen inte, eller jo, 2 nya avsnitt från säsong 3 så dom har jag självklart sett :P

ska väl snart ta och laga mat och sen duscha. borde duscha först så att håret hinner torka ordetligt.

har fått lite plugg gjort idag med så just nu har jag bara lita kvar tills på torsdag, fast det är igentligen inte så lite men det är inte mycket. som tur är så är det inget jag behöver memorera utan bara skriva ner så det ska allt gå bra :)
veckan som kommer så kommer jag vara i skolan hela dagarna. jag och nicole ska börja med våran hygienrapport på riktigt nu :D vi har under helgen letat lite fakta och ska hitta mer under veckan för att sedan när vi känner oss klara, skriva ner allting i rapporten. den ska för övrigt handla om Kikhosta men det har jag kanske redan sagt? aja..

mat nu då?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0