090915

är helt slut nu, har inte vart hemma och tagit det lugnt på hela dagen känns det som.

kl 9 var jag i norrköping för att plugga med nicole och anna dock gick nicole hem för hon hade ont i huvudet så det blev bara jag och anna. väldigt seriöst plugg med diskussioner, kolla upp saker vi inte fattade i boken, gick igenom övningstentan för att se så vi fattade allt med den osv. :D allt blir så mycket roligare när man är två. när vi suttit i lite mer än 2 timmar gick vi till kårhuset och lunchade. vi satte oss på altanen (skitstor altan!) i solen och käkade och fortsatte att plugga där sen.
fick verkligen massa gjort idag och det känns som en hel del har fastnat :D ska läsa igenom allt på tåget imorgon innan vi fortsätter att plugga. kl 8 imorgon ska jag möta anna igen så att vi kan fortsätta :)

hoppade av i lkpg, gustav va där så jag åkte med honom hem, skönt att slippa gå från stationen :P han knappt mer än hem och vända sen skulle vi ner till stan och fika med linda, eneida, carro och freddy, trevligt :D en del minnen togs upp angående gustavs fyllor, haha!

när vi kom hem så kunde jag faktiskt sätta mig ner en stund och ta det lugnt. vi har käkat varma mackor med :D sen blev det en sväng med barro och efter det en dusch så nu, äntligen är jag klar för idag :D

upp kl 6 imorgon, kämpigt men vill man få något gjort så måste man. tar tåget från nkpg till lkpg 11.42 för att möta pappa och sara, vi ska käka mat och sedan ska jag träffa läkaren 13.30. hoppas få lite svar på vad det va dom hade sett som inte va något :P men också när jag kan få ta up min port-a-cath :D kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle få ta ut den om allt såg bra ut efter andra röntgen? :D allt visade ju sig vara bra så nu borde jag få ta bort den, wii!

nu ska jag gustav och linda (om hon kommer i tid :P ) kolla på idol och käka ostbågar, det är jag värd!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0