090912

välkommen tillbaka till bloggvärlden zandra :D såg på saras blogg att du börjat igen, kul!

själv ligger jag fortfarande i sängen och tänkte börja plugga när jag bloggat klart. tror dock att jag går ut till köket då, lite osmidigt att skriva på datorn i sängen tyvärr.

efter idol igår så kollade vi klart på batman och efter det så gick vi och la oss, jag stensomande på en gång! gustav låg och kollade på man vs. wild på sin bärbara.

nej fy fan vad jobbigt det va att skriva, vi hörs sen

XOXO

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahaha! Tack gumman ;). Ska försöka ta tag i de där, har väl lyckats än så länge hehe. De svåra är att få tid att skriva.. :) Men jag ska göra mitt bästa.

2009-09-12 @ 16:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0