090905

sitter i sängen nu med datorn i knät :) varmt och gott under täcket. the sounds är på, dom är grymt bra ju! gillar det nya albumet mer och mer varje gång jag lyssnar :D ska ta och hoppa in i duschen så fort mamma är klar där inne.

idag funderar vi på att åka till omberg och kolla lite men sen vet vi inte. omberg är väl igentligen inte sådär jättekul men då kan iallafall barro följa med :D ser ut att bli hyffsat väder med så det är bra.

tror mamma är klar nu men jag orkar fasen inte resa på mig :P


lillskiten :D han är så söt! brukar kalla honom lillskiten, vet inte varför men skulle tro att det är för att alla tycker han är så stor och det tycker inte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0