träna

idag är det 2 veckor sen jag opererade bort min port-a-cath vilket betyder att jag ääääntligen får börja träna :D :D tyvärr så är det mycket i skolan just nu men på torsdag så har jag tid :D synd bara att det inte är så roliga pass då men bokade iallafall 30 minuter step bas, ska bli skitkul! på söndag morgon är det 2 pass som jag vill gå på med men får se hur många som det är som boker, inget kul att bara va typ 5 pers :( får helt enkelt hålla koll så det inte fullbokas heller :P

fixade klart scenariot som vi har till torsdag. gick på nån timme när jag väntade på igentagningen av sondsättningen som jag missat :D gött!

nu ska jag kila på svt play. läste i tidningen på tåget om nån serie som börjat gå där som heter...hmm..vad fasen heter den nu då :P den tar iallafall upp olika polisutredningar om jag fattat det rätt. första avsnittet handlade om Hagamannen :D intressant! får se om jag hittar det, ett tips till er som inte ha något att göra.

upp 5.50 imorgon, mindre roligt..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0