tatuering

nu har jag hittat en font som texten ska stå i :D hittade även än jättefin form på en blomma på en kvist så jag använde den som mall och sen målade jag den som jag ville ha den och målade dit sånna blommor som jag redan har :D kommer bli sååå snyggt!
jättevårt att förklara hur den ska sitta men den ska iallafall gå fram mot revbenen så det kommer se ut som den sitter ihop med den jag har, kanon!

såhär blev det. ser ni det ljusgråa under? det va mallen som jag målade över så man kan säga att jag målat den själv :D som ni ser så står det "we don't belong to anyone" och jag tror nog att ni vet vad det betyder med. svårt att förklara vad det betyder för mig utan att det låter löjligt för det är så mycket mer men typ att jag är jävligt självständig och gör vad jag vill när jag vill, ingen bestämmer över mig och ingen ska tro att dom äger mig, jag är min egen liksom :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det inte bättre att du färglägger den andra ist.

2009-10-22 @ 19:04:26
Postat av: jenni

Jätte fin !

2009-11-04 @ 20:09:21
URL: http://jmpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0