skor

idag har jag och mamma vart på stan en sväng. hittade ett par svarta stövlar som går över knäna :D skitsnygga! ville ha ett par svarta vinterskor också så dom fick det bli. tog kort på dom men såklart så lämnade jag sladden till kameran hemma så ni får se dom nästa vecka :) mamma hittade också ett par stövlar. köpte även en svart cardigan och en randig halvlång tröja på gina, också jättefint :D

snart kommer gustav hem med :D ska bli skönt att ha honom nära igen! hatar när han inte är hemma eller när jag inte är hemma. är lite beroende av sällskap, gillar inte att vara ensam. iofs så var jag inte ensam igår men ni förstår nog vad jag menar.

ikväll ska vi käka älgstek, mmm! sen ska vi spela lite kort och ha det trevligt. imorgon blir det nog fika med emma hoppas jag :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0