Sara

hej sara!
hur är det med dig? Jag hoppas att du inte är allt för uttråkad :P
läste precis din blogg, som du förövrigt uppdaterar mer sällan än min :D hittade den där länken till den där roliga hemsidan med påståenden som folk skickar in. Hittade en egen favorit so, lyder "I just killed a mosquito. I want to stick his head on a toothpick and put it by the window as a warning to all other mosquitos who fly by" :D hoppas den skänker lika mycket glädje till dig som till mig, aaaaaah!
Tänkte bara påminna dig om att jag, till skillnad från andra studenter, faktiskt pluggar och står i. Facebook och bloggen är en del av mitt förflutna för tillfället, men en dag så kanske jag hittar tillbaka :P


slut på skitsnacket. fattar ni hur tråkigt jag har eller, haha! trött är jag med så självklart så sitter jag och skrattar för mig själv, ungefär som nicole har en tendens att göra i akolan när hon dragit ett skämt, haha! :P så underbart kul!
som häromdagen så satt vi i datasalen och så helt plötsligt så hör man nicole asgarva. jag hörde tyvärr inte vad hon sa men hon informerade mig om att hon skrattade åt sitt egna skämt :P

aja, den där roliga sidan heter iallafall ruminations.com och en en smula rolig.

hoppas du är nöjd nu sara :D

ska ta och kila ut med barro snart med, kaaaaaallt! tvätten ska fixas också såklart. men sen blir det gossip girl och sen veckans höjdpunkt: Greeeyyyss!!



Kommentarer
Postat av: sara

nice :D:D

hur många sidträffar har du haft idag? jag står nog för 90% av dom :D

2009-10-14 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0