röta!

idag kunde vi hämta ut våra tentor, spännande att se vad man fick för poäng för jag visste att jag skulle ligga på gränsen. fick 17 poäng och godkänt va just 17 :O snacka om tur! men ibland ska man ju ha det med :D tyckte doch att dom hade rättat vääääldigt skumt! som på en fråga dör man skulle ge 2 fördelar och 2 nackdelar med rektal administrering och så va det nån mer administrering, där hade jag gett 2 av varje på båda men inte fasen fick jag full pott :O jag vet att dom är rätt för vi gick igenom dom på föreläsningen så det är skumt! dom ville kanske ha "rätt# för och nackdelar. iofs så saknade jag bara en halv poäng men en halv poäng kunde ha gjort mycket på den tentan med tanke på att man bara kunde få 26 p. aja, nog tjatat om det.

har precis tagit en låååång varm dusch :D anledningen till att den blev så lång igentligen var att jag hade i hårinpackning, ni vet det jag köpte för 375 kr :P den ska sitta en kvart så det va bara att vänta. man ska först ha i hårinpackningen och sen dom sista minuterna ska man ha vanligt balsam över så det blir ännu mer inpackat :D då blir det bättre! så nu vet ni det, ett litet tips. mitt hår är babymjukt nu.

har plluggat en del med men jag kommer få sitta kvar i skolan imorgon för jag kommer inte hinna få den boken jag behöver för att svara på frågorna vi har tills torsdag :S surt! den va utlånad på biblioteket med men den finns som ref.ex (som man inte kan låna hem utan bara använda på biblioteket). den skulle vart tillbaka igår så jag frågade efter den 2 gånger idag men folk har tydligen svårt med att passa inlämningstider! :O får väl försöka imorgon igen.
har igentligen ingen skola imorgon men jag och nicole ska skriva klart våran rapport tänkte vi :D skönt att å det gjort så man kan börja öva på alla praktiska moment på den lediga tiden istället.

kom på idag att jag ju skulle frågat om jag kunde fått ta med min port-a-cath hem :P haha! surt att man kommer på sånt dagen efter när det är försent.

säsongsstart av Desperate Housewifes idag med :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0