rensa

kom hem 5 imorse efter en kul utekväll i linköping :D dock så va jag nykter eftersom jag skulle köra men det va kul ändå!

ringde till tattueraren förut och jag skulle maila en bild på det jag ska tatuera och sedan hur stor den är så ska han ringa upp sen när han har räknat lite på hur låg tid som behövs och vad den kommer kosta :D så nu väntar jag bara på samtalet.

idag ska jag och gustav rensa ut i förrådet :P vi har så mycket skit där inne så det behövs. den igentliga anledningen till att vi gör detta är att vi måste få in sommardäcken och då kan vi lika gärna rensa lite med, måste ändå flytta på en massa saker. dags att dra igång då kanske?

kan kanske ta en föra och efter bild om jag kommer ihåg :P

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0