ordning

japp, det är ordning och reda på mig minsann! köpte 2 pärmar med register när vi storhandlade flrut så nu har jag sattit in alla föreläsningspapper i en pärm och fördighetsträningspapper i den andra och båda är typ fulle, går väl in lite till men inte mycket. då förstår ni kanske hur mycket vi har att göra. man kan söga att vi examineras på den ena pärmen i november och den andra pärmen i januari :S måste köpa en bok imorgon med när jag får csn.

köpte ett par nya handskar med när vi va på ikano :D äkta läder tror jag det va, eller så va det skinn, aja, inte så noga. gustav bjöd på mat på Chili med, gott! :D
handskarna va svarta med nitar på skaftet :D från gina såklart!
tror dock att det blir det enda jag shoppar denna månaden som kommer :( jag och gustav ska till stockholm en helg och hälsa på hans syster, kusiner och faster och sen ska ju jag och sara upp till karlskoga och leka gärnet med lotta fredrik och kusinerna på Boda Borg :D har för mig att det va något mer jag skulle göra men kommer inte på..

snygga va? :D


halv åtta börjar träningen med, är riktigt taggad och har redan dragit på mig träningsbtxorna :D blir en lättstart, bara 30 minuter step, kanon!

tänkte släppa en stor bomb nu med för jag vet att mamma och papp läser men men :P jag har bestämt mig för att ta min fjärde tatuering nu :D det ska vara en text och den ska sitta fram på revbenen på vänster sida. funderar på om jag på något sätt ska väva in den i den jag har med blommorna jag har på ryggen. då måste jag lägga till blommor som går in mot revbenen, svårt att förklara.
ringer nog kanske och bokar en tid imorgon :D hoppas dom har en ganska snart :P ska gå till han som gjorde blommorna jag har på sidan eftersom det va han som målade dom så blir det samma stil på dom nya om det blir några :) man kanske ska dela upp det i 2 gånger så det inte blir så fruktansvärt dyrt. tåls att fundera på men texten är jag säker på iallafall :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0