nytt fröjs

idag har jag klippt mig. kan säga att det verkligen behövdes! mina toppas hade typ krullat ihop sig :S visste inte riktigt hur jag ville ha det men jag förklarade på ett ungeför sen kom Maja med förslag hon också och det blev skitbra!! :D 475 kostar en klippning på Hårteknikerna i lkpg men det är det lätt värt för dom är jättebra :D sen innan man klipper sig så sköljer dom ur håret, har i shampoo och balsam :D därför det är dyrare. sen fick jan en inpackning med som gick på 120 kr extra men det gjorde inget, mitt hår behövde det med tanke på all blekning. köpte en skitbra hårinpackning också så allt som allt gick det på typ 970. första gången jag lägger så mycket på mitt hår men ska man göra det så ska man göra det när man känner att man har råd annars är det inte kul.
mina planer på brunt hår blir inte heller av, gillade frisyren så mycket i blont så varför chansa? :P

kollade precis resultatet från tentan med och det hade kommit :D jag klarade den!!! WIII! vilken kanondag känner jag!

här kommer bilder på håret, hoppas ni gillar det lika mycket som jag :D








Kommentarer
Postat av: sara

kalas :D

2009-10-01 @ 18:04:31
Postat av: Mamma

Ser urläckert ut.

Kram

2009-10-05 @ 14:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0