I'm so clever!

svar till sara: bra att du blev nöjd. har haft 22 sidträffar idag :P hur tråkigt har du igentligen?

kom på en kanonidé! fan, man skulle kunna tro att jag blivit smart :P jag älskar ju att dricka the på kvällen men att ha en mugg ståendes i sängen här ju mindre bra. men så kom jag på att jag har en thermosmugg :D den är kass när det är kallt ute, jag har testat, men den kan ju inte vara så pjåkig inomhus :D så nu har jag den med lagon vamt the i mellan min och gustavs madrass så den inte ska trilla :D bra va? och då undrar ni säker varför jag inte bara sätter mig framför TVn, jo det jag kan berätta, det beror på att det för det mesta bara är skit på TVn nu för tiden. japp, jag följer en del saker men dom går ju inte varje dag hela tiden, lite synd dock.

nu ska jag se gossip girl :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0