färdighetsträning

man vill så gärna skriva något kul och bra men det blir sällan så :P brukar bara dra ihop nått tråkigt om vad som hänt under dagen men idag går inte ens det. har inte hänt ett skit.

igår så va jag ju i skolan och tränade lite på våra fördighetsträningar med nicole och miriam :D efter att miriam hade gått så spårade det ur lite men vi hade skitkul jag och nicole :D vi körde en tävling: vem kunde sätta mest PVK nålar i en arm?


före



vi trodde att 8 skulle räcka



Nicole innan starten. Handskarna är på, bra där!



Efter. fick plats med 11 stycken :D It must be some kind of record!



Blodigt arbete det där med PVK



Sen försökte jag lura mamma att Nicole satt alla på mig :D synd bara att hon inte gick på det. Måste dick tillägga att det som ser plastigt ut är faktiskt tegadermen och inte armen :D



Nicole försökte lura hennes mamma med, hur gick det??? :D nyfiken!



It's like art!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0