barnkalas

sitter och käkar mitt första godis på hela veckan :D mm!

imorgon ska jag på kravall i norrköping tillsammans med nicole och karolina fråm min klass :D ska bli skitkul!! tar tåget 17.06 så möter nicole mig på stationen inna 18 så går vi hem till henne tror jag det va eller om det låg precis brevid, mitt in ne i centrum så det blir kanon :D skulle tydligen bli massa folk! hon bor i korridor så hennes korridorskompisar hade bjudit massa folk :D sara åker nog med också :D kul!

dock har jag en del att göra innan. ska till norrköping redan på morgonen tillsammans med sara för att plugga. mpste träna på armarna som vi har där :) kl 9.06 går tåget så hoppar sara på i lkpg halv 10, hon ska plugga hon med :) sen får vi stressa lite för att hinna hem och käka och sedan in tillbaka igen :D

kommer bli en bra dag imorgon! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0