091025

såklart så glömde jag att ta en före och efterbild men om jag söger att man får in en soffa och en TV bänk med TV så man kan sitta där och kolla så fattar ni att det blev mer plats :D nu ska man bara få tummen ur att åka och kasta det man inte vill ha kvar.

har precis vart och tränat. aerobicsen gick kanon! precis sådär jobbig att man nästan inte klarade det :D eller för mig iallafall :P coren däremot va riktigt jobbig! har ju inte tränat på över 8 veckor och det känns men snart är jag i form igen!

mamma och stefan åkte hem innan jag stack till träningen med. vi va och kollade på Killer Queen igår :D dom va grymt bra och sångaren va riktigt lik Freddie Mercury :D han hade till och med fått till överbettet. jag och sara skrattade en del åt alla fulla vuxna som va där. några va riktiga Queens fans och hade köpt tröjor å grejer innan :P kul var det iallafall!

imorgon ska jag inte vara i skolan förrns kl 16 så jag hinner plugga en del innan :) gustav ska joba också så då kommer jag inte ha ett skit att göra och då kan plugg vara bra att ha :P på tisdag är jag ledig helt och hållet och på onsdag går jag bara 8-10 :D chillvecka!! torsdag är nog bara 9-12 om det är som det brukar men varför skulle det vara det?

bokat flyg till finland har vi gjort med, jag och sara :D kl 8.40 den 28e december lyften planet till Vasa från Arlanda :D vi kommer få gå upp sjukt tidigt men det är det värt! hoppas på mycket snö så man kan åka scooter! annars har ju robban sin 4 hjuling.
nyår är lite osäker än eftersom robban inte vet om han är ledig eller inte men om han är det så blir det nog utgång med honom :D
åker hem igen den 4e januari så jag hinner plugga lite hemma också i lugn och ro till tentan som är den 11e. kommer självklart att ta med plugget dit också men då har man något att fördriva tiden med när det blir lite tråkigt.
mormor och morfar blev såklart jätteglada över att vi ska komma dit :D

nu ska jag kolla på Mammas pojkar som jag missade i torsdags.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0