091020

ringde min faster förut och frågade om hon, fredrik och mina kusiner va sugna på Boda Borg den 14e november och det va dom :D ska bli skitkul!! vi va där med dom när jag och sar ava mindre och efter det så har man bara velat åka dit igen. har ni aldrig varit där så ÅK!! det är som fångarna på fortet typ, jättekul!
lotta skulle boka eftersom hela familjen ville följa med :D ååå, vill att det ska vara nu i helgen, vill inte vänta :P

imorgon har vi vara vaccination på schemat så jag har sovmorgon. ska in till sjukhuset i norrköping och få sista sprutan mot hepatit B. på fredag ska jag ringa min praktikplats med ock fråga när dom ska vaccineras mot svininfluensan för vi ska vccineras med dom där vi ska ha praktik :) gött, då slipper man tänka på det mer. självklart ska jag vaccinera mig, tror jag är i en riskgrupp. läkaren sa det när vi frågade men just den risk jag har står ju inte på listan för riskgrupper.

när jag vaccinerat mig imorgon så åker jag tillbaka till skolan för att möta nicole och miriam, vi ska träna på kompressionslndning och injektioner. orkar dock inte läsa på något om det just nu men jag antar att vi kommer gå igenom allt förutom kanske lagar imorgon för att friska upp minnet :)
börjar bli lite nervös för tentan även fast den inte är förrns om 4 veckor :P men man måste ju hinna med att träna på alla moment. aja..

snart är det desperate housewives som jag ska se :) tcker reklamen för dagens avsnitt är så flummigt men om jag fattat det rätt så kommer det bli spännande :D dom visar ju lite som redan hänt och lite som ska hända så man får inte riktigt ihop sammanhanget.

ska försöka få tummen ur och lägga in bilderna från förra heögen med och några från thn på datorn.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0