091011

orkar inte skriva om allt som hände igår men det va en grymt kul kväll :D

upp kl 6 imorgon, usch! vill sova :P slutar igentligen kl 11 men som jag redan nämt så måste rapporten fixas till :( suuuurt som fasen! matlåda har jag helt totalt glömt bort med så jag blir så illa tvungen att köpa mat imorgon. det positiva med det är att dom har skitgod thaimat på ica precis vi skolan :D mmmmm.

har vart hemma hos gustavs mamma och käkat idag :D potatisgratäng med kött, skirgott! sen till efterrätt hade hon fixat nått...vet inte hur jag ska förklara men det va också jättegott! på vägen hem så åkte vi förbi hemköp och köpte en stor godispåse och cola :D

nu ska jag nog kanske kolla på stålmannen med gustav, tror dock att chansen är stor att jag somnar, va inte hemma förrns 5 imorse :P

god natt!

Kommentarer
Postat av: sara

uppdatera då!! är ju inne på din blogg 1000 gånger om dagen! (det är därför du har så många sidträffar)

2009-10-14 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0