vaccin

till sara: han du väl få göra om du vill :D har ju föreläsning om det imorgon så då kanske jag förstår vad som är på den efteråt :D

har i princip bara vart i norrköping och vänt idag, mindre roligt. åkte till sjukhuset för att få andra sprutan vaccin mot hepatit b. natalia hoppade på vid söder tull så vi gjorde sällskap. väl framme va det bara hon och jag där så efter max 10 minuter va vi klara och påväg hem igen. kunde dom inte lagt in en föreläsning eller nått efter så det inte skulle kännas så meningslöst att åka dit? jaja, andra sprutan tagen. tror dock att vi ska få en till men det står inget på schemat om den så vi funderade på om det kanske är i T2 man får den? kanske kanske.

gick förbi ingången till akuten också och guud vad jag saknar praktiken :O drömde om den inatt :D känner verkligen att jag valt rätt utbildning, jag vill börja jobba nu på en gång!!
får väl se om man får användning av sina kunskaper på tallbacken i sommar :D hoppas det! borde få använding av kunskaperna om tvättning, matning, bäddning och hygien iallafall :D blodtryck också om jag har tur.

ska ta och käka något litet nu innan vi fixar mat senare. träna ska jag göra ikväll med :D har faktiskt gått ner 2 kilo sen jag började :D hoppas på ett par till ;)

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

hihi jag tog med den sprutan idag;) man brukar ju ta den tredje typ ett halvår efter att man tagit den andra, fast de visste du säkert:)

kul att du verkar må bra å allt nu! hörs snart

puss

2009-05-05 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0