skor!

okej, resultatet får ni en annan dag :P blev lite gult så jag har försökt med silvershampot ända fram till träningen och det har blivit lite bättre min inte så bra som jag vill :( så ni får se när det är kanonbra sen :D

ska ta en dusch nu (med silvershampo i håret) och sedan ska jag kanske lägga mig i sängen med datorn eller så blir det tv. det dumma är ju att gustav har bestämt att han ska se på hockey ikväll och eftersom vi bara har en boxer så får väl jag också kolla på hockey :( tråååk!

har vart och tränat med, box blev det idag :D tyvärr va det sista box passet sen ska dom ta bort det, så synd för det är ju kul!

fick mina skor från HM idag med :D glaaaad! så jäkla snygga på med! blir kanon till jeans nu till våren och klänningar till sommaren.
här är dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0