bråttom

har inte orkat uppdatera sen sist, sorry!

lördagen va helt galet kul :D först kortege genom linköping, dock jäkligt kallt! sen blev det partaj tills jag höll på att somna på baren när vi skulle beställa nattkäk inne på området :P år upp min kebab sen gick jag hem, bullen gjorde mig sällskap :D snällt!
inte nådigt med alkohol under kvällen heller :P vi fick typ 6 dryckesbiljetter som vi va tvugna att använda innan kl 19 för efter det gällde dom inte. räknade lite på hur mycket det blev och jag fick i mig mellan 5 och 6 liter cider i lördags :O en hel del men kul var det :D
spelade brännboll på skåland och sedan blev det mellanfest hos bullen innan vi drog in till folkets park :D måst göras om!! bilder finns på bilddagboken :D

idag har jag pluggat på morgonen, nu är jag proffs på hjärtats anatomi och fysiologi :D kanon! kl 11 kom pappa och hämtade mig. åkte in till linköping. väl där så gick vi till din sko för att köpa skorna jag sett och dom fanns kvar :D

oooooooooj, nu fick jag bråttom! måste ut med barro innan jag ska träna, skriver klart sen.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0