tränat

svar till sandra: jag letade som fasen och gustav hittade direkt :P dom finns på rusta och sen va det nån mer stans, ÖB eller nått sånt. 99 kr kostar dom bara med :D woho! (antar att du menade brassestolar)

igår va jag ute i solen i minst 5 timmar så jag lyckades bränna mig lite :P trodde jag inte att man kunde om man bara låg ute utan vatten i närheten eller nått men jodå. så nu är min mage lite brunare och ryggen och armarna :D dock inte framsidan benen, där har jag jättesvårt att få färg :O konstigt, men men, man får väl ha tålamod :P

vart grillad fläskfilé med potatissallad igår också, det va mumma! på kvällen gick jag in och kollade på robinson sen gick jag typ och la mig :P skittrött

idag har jag pluggat lite. vi va uppe hos annike förut och fikade med. gustavs mormor och roland va där. tror det va för att säga hej då till kim som förmodligen åker till spanien ett år på söndag om det inte blibit något fel med biljettbokningen :S han har fått bokningsbekräftelse å allt men dom har inte dragit några pengar :S skumt!

kl 16 började träningen :D step bas och core blev det idag. fyy vad jobbig steppen va :O efter 30 minuter va jag heöt död :P men så ska det ju va! tur att passet bara är 30 minuter, coren tar ju död på en med :D på tisdag blir det aerobics men då blir det ingen core efter :( blir dock body pump med fokusering på mage :D anledningen är att instruktören, malin tror jag hon heter, är på kurs hela tisdagen så det blir en annan instruktör, men men.
dom berättade idag med att från och med v 19 så kommer dom ta bort söndagspassen :O när ska jag då hinna träna?! dom skulle hoppa på nått försäsongsprogram tror jag det va. och jag som har så mycket i skolan på veckorna. får väl gå upp och springa på löpband och styrketräna lite istället, dock inte lika kul.

nu ska vi käka pommes, sen blir det dusch och sen blir det TV :D

älskar dig gustav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0