tränat

blev aerobics ändå :D trodde ju inte jag skulle hinne med tanke på att vi skulle slutat kl 16 och träningen börjar kl 18.15, det tar ju en timme för mig att komma hem och så ska man hinna äte med, men vi fick sluta halv 15 :P så jag hann hem men tänkte ändå bara gå på coren men så skickade sofie ett sms och frågade om vis kulle mötas kl 18 så jag gick in och kollade om det fanns platser kvar och det gjorde det :D fick dock lite håll eftersom jag hade ätit precis innan men det gick bra :D
synd bara att malin va sjuk så jessica körde och hon kan inte coren så det blev typ body pump istället, tycler inte om det :S mycket armar och ingen mage. jag har hellre en snygg mage till sommaren är snygga armar :P det jag menar är att jag tränat armar under all handbollsträning + simningen vi gjorde och dom ser ändå inte så vältränade ut så dom lär ju inte göra det om jag tränar dom nån gång i veckan nu heller :P så helldre mage!

nu ska jag ta en macka med lite cola och sen lite glass :D bra sådär efter träningen, not! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0