tränat

har vart ute med barro nu en sväng. gick så fort jag kommit hem från träningen och ätit lite. idag va första gången jag klarade hela plankan på coren :D riktigt stolt för den är grymt jobbig!!

satte mig vid datorn nu, precis det jag inte ville göra innan jag duschat :P så jag tänkte att om 10 minuter så ska jag hoppa in i duschen men känner jag mig själv rätt så dröjer det 30 minuter och då får jag räserduscha innan desperate housewives (har fortfarande inte lärt mig om det stavas med v eller f? så jag kör v ibland och f ibland :P )

imorgon är jag ju ledig så då ska jag plugga på njuren, elimination och aktionspotentialen så det sitter som en schmäck! :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0