tränat

svar till mamma: nej vi vet inte vad han fått i sig :S det enda jag kan tänka på är en macka som han hittade ute och han gluffsa i sig innan man han reagera :P men det ska han väl klara tycker man. nu är han bra igen iallafall :D

fick ju lite bråttom förut. sprang ut med barro en sväng i skogen så han fick springa av sig :) sen bar det iväg till stäningen. testade body step idag :D samma som step bas fast i en timme istället för 30 minuter. shiit vad trött man blir :D så jäkla skönt! ska träna imorgon med, då blir det core, på onsdag blir det step och core och på fredag så kör dom igång med en ny grej så då blir det träning då med :D body attack hette det. frågade vad det va och det är tydligen kondition och lite jobbigare än bady stepen idag :D kanon!

har precis käkat kvällsmat. det fick bli färsk sparris med smält smör och kokt skinka som pappa köpte åt mig förut :D så underbart gott! kan jag varmt rekommendera :D och man dränker inte sparrisen i smält smör utan man har bara på lite :D goooott!

vet inte hur långt jag kom förut men jag hittade skorna :D och pappa hittade 2 LP skivor och en CD skiva som han köpte :) sen käkade vi lunch på Radison på stora torget. pappa käkade fisk och jag tog en hamburgare, det va också supergott! och mätt blev man, megaburgare!
åkte till sjukhuset när vi ätit klart. fick träffa en svensk läkare denna gången :P dom andra jag träffat har ju vart från tyskland, lite svårt att förstå dom och dom fattade nog inte riktigt vad jag menade heller alla gånger :P han frågade lite om jag hade haft problem med nattliga svettningar, feber, viktnedgång åså efter behandlingen vilket jag inte har :D sen sa han att provsvaren va bra och att röntgen inte visade någon aktivitet i tumörerna vilket är kanon :D sen kände han på mina lymfkörtlar och det kändes bra :D
han frågade också vad jag tyckte om port-a-cathen. "den är ju inte så vacker" sa jag. då sa han att dom vill att den ska sitta kvar ett tag fall det kommer tillbaka men om jag vill operera ut den så kan dom ta bort den och så får dom sätta tillbaka sen i så fall, så jag sa att jag gärna tar bort den. jag menar, hur snyggt är det med en slang som syns på halsen under huden? inte alls!
så vi bestämde att om allt ser lika bra ut vid nästa kontroll om 3 månader så ska vi ta bort den :D wiii!

5 år kommer jag få gå på besök. I 2 år är det var 3e månad för det är under dom 2 första åren efteråt som det är störst chans att få återfall. därefter trappar dom ner. efter 5 år så ska man diskutera om man eventuellt ska kontrollera i 5 år till :O det kan alltså bli 10 år med kontroller men helldre det än att inte upptäcka det om det skulle komma tillbaka :)

ska väl ta en dusch nu och sen lägga mig framför TVn en stund och sen sova. börjar kl 9 imorgon, dock enda skoldagen denna veckan :D gött! nästa vecka går jag bara en dag med sen är jag ledig resten. dock har vi en mastig tenta nästa torsdag så jag behöver all tid jag kan för att plugga. började läsa lite om andningen nu och det är lite mer än det vi ska kunna om hjärtat.  sen är det bara en miljon andra saker vi ska kunna men det löser sig :D 

 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0