tenta

gick upp kvart över 5 imorse, såååå jäkla trött! är fortfarande trött. kl 8 började tentan och den va svår vill jag lova! svarade på nästan allt, några svar var väl mindre bra men bättre att chansa :) sen kommer man på småsaker efteråt som man skulle skrivit också men man hinner inte med. satt i över tre timmar och då tog jag det inte lugnt. den första som gick gick efter 1 timme :O man måste sitta en timme så hon gick nog bara dit för att kolla hur frågorna va eller nått :P aja, om 2 veckor kommer domen, känns väl sådär men man vet ju aldrig som sagt :P

nu ska jag äta en macka för senare ikväll så ska vi käka kött med pommes :D sen ska jag läsa om morden i Malexander som va för 10 årsen exakt idag, står om det i Corren. Malexander ligger inte långt från Mjölby, har åkt förbi där det hände och det står en minnessten vid vägkanten.



bäst av allt är att jag inte behöver plugga något mer nu på typ 2 månader och det känns sååå skönt!!! :D inget råplugg iallafall :D sen kommer jag väl läsa lite till omtentan/tentorna om det behövs men inget dåligt samvete för att jag kollar på TV eller nått :D
ska faktiskt alänga mig framför TV nu snart och bara ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0