tänder

fortfarande inget resultat från tentan :O vad är detta! ska kolla när jag kommer hem sen.

tänkte ta och göra mig iordning nu och sen plugga lite innan jag tar tåget 10.28 till lkpg. ska ju inte vara hos tandläkaren förrns 11.30 men jag vet bara på ett ungefär vart det ligger så jag väntar helldre än kommer för sent.
sen tänkte jag kommentera den anonyma kommentaren (vet inte om personen ville vara anonym eller om namnet bara föll bort), jag bryr mig inte ett skit om ni i västergötland får gratis tandvård i 2 år till. vad blir det, 2 undersökningar till gratis, big deal. jag har gott om pengar så jag har allt råd att betala för att hålla mina tänder fina men framför allt så har jag viljan att gå dit hur mycket det än kostar, tänderna ska man ha hela livet. tror till och med att jag tycker om att gå dit :D får alltid så mycket beröm för mina tänder och inte har jag haft hål än heller :D får hoppas att det fortsätter så.

nu ska jag gå om 30 minuter och ska hinna med lite innan så jag skriver mer sen om hur det gick.

får inte glömma tvättiden sen heller.

älskar dig gustav! som för övrigt är och jobbar igen :D minst en vecka men det kan bli mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0