städat

svar på saras kommentar: neej det är inte samma sak :P blondering gör ju håret blont, en blekning tar bort färgen så att håret blir typ vitt, så som jag vill ha det :)

hade jättekul på utekravallen och på alla förfester innan. som ni fattat så va kravallen ute. det regnade hela kvällen, när vi va på tackfest til dömd och va ute på olika stationer och halsede fulvin och shottade :P usch vad vidirgit det va! men gud så kul! gratis alkohol tackar man inte nej till :D varför har jag inte gjort det här tidigare?? jag älskar studentlivet i linköping!! :D vilken sammanhållning på alla! sen är det ju det här med ovven också, man behöver inte klä upp sig och vara snygg man behöver bara gå dit och vara sig själv, lovely!! :D

har inte kunnat blogga idag, kunde inte logga in :( har iofs haft en del att göra. eftersom kim och jonas flyttar till spanien idag så har jag och gustav tagit hans TV bänk och då har vi haft en del i det gamla vetrinskåpet som skulle ut. så idag har jag sprungit fram och tillbaka till källaren och soptunnorna :) städat har jag passat på att gjort också :D duktigt! va precis och tränade med så nu ska jag ta en dusch och sen slappa framför TVn resten av kvällen för att till sist ta en sväng med barro efter söndagsparty :)

älskar dig gustav!


bild på håret som jag lovat ett tag :D är skitnöjd! dock blir det mer silverschampo sen!
tog kortet när vi hade gjort oss iordning för förfest till utekravallen :D

Kommentarer
Postat av: sara

kul att du tyckte det var kul :D du får ta och bli festerist/fadderist så du får gå på fler fester med lekar :P

2009-05-11 @ 09:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0