sola

så, nu har jag vart ute i 1,5 timme, så jäkla varmt! :O tråkigt att ligga ute själc också, ingen att prata med. Hade vart mycket roligare om man åkt till skogssjön eller varamon :D men det hinner vi ju inte idag :( fasen.

imorgon börjar jag kl 8.15 så det blir upp tidigt, tåget går 7.08. vi ska ha färdighetsträning. först 2 timmar HLR (hjärt/lungräddning), sen kör vi ABC i 2 timmar :D ska bli riktigt roligt! har inte riktigt fått klart för mig vad ABC står för men jag tror att det står för Andning, Blodtryck, Cirkulation eller Airway, Breathing, Cirkulation (det stavas så va?). ska väl ta fram boken sen när jag kommer hem så jag är lite påläst inför imorgon.

tänkte lägga upp en dagens outfit fast från igår om en liten stund, måste lägga in bilderna från kameran först bara :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0