SOF

nu sitter jag och käkar frukost, pappa och sven är här om typ en kvart. dom ska släppa av mig hos sara så ska jag göra mig iordning där eftersom jag har mina grejer där :)
ser verkligen fram emot dagen! ska bli så jäkla roligt!!! :D :D
flaket hade kommit vid 20.15 igår så det blev lite senare än vad dom sa :S

Mot Linköping och SOF!!! :D kom dit och kolla! första vagnen rullar förbi trädgårdstorget kl 13.00. våran vagn är bland dom 10-15 sista tror jag av 45 eller nått. bra väder är det med :D kan det bli bättre? alkohol får inte förtäras på flaket men folk kommer köra med papperspåsar över dock kommer jag inte köra igång förrns efter, bötern är inte rolig om polisen tar en :S

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0