röntgen

ska kila om 5 minuter. ska in till linköping idag igen men idag ska jag röntgas. får hoppas på bra svar sen om en vecka :D ska vara fastende sen kl 10 och röntgen är inte förrns halv 16 och tar typ 20 minuter och sen ska jag hem och då ska jag laga mat så jag kommer inte äta något förrns kanske 18 ikväll :O jag är redan hungrig!

fick hem nån HM katalog nu med och hittade massa fint! vet ju vart jag ska shoppa när jag får mitt CNS :D HM is the shit! :D nån bikini och lite linnen :D ska dock ge mig ut på stan med och se vad jag kan hitta, behöver nya leggins, nytt puder och så vill jag ha ett rosa rouge :D så snyggt! sara har nått bra, ska se om jag hittar den.

får bli leggins och en korallfärgad tunika idag med vita ballerinaskor :D somrigt! dock bara 13 grader ute men ändå :P

nu ska jag gå.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0