resultat

nu har vi fått vårt tentaresultat och jag fick såklart U, jävla skit! en tenta över sommaren och jag kommer säkert inte klara den som är på torsdag heller så då blir det två!
hatar dom här proven som vi får! man har ingen som hellst aning om vad lärarna är ute efter eller om man lägger sig på rätt nivå :O omtenta den 14e augusti då tror jag det är.

snacka om att detta sänkte min motivation till att plugga till tentan på torsdag. spelar ju ingen roll hur mycket man pluggar så skiter det ju sig ändå!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Attans gumman, men du gjorde ju ditt bästa och du hade ju pluggat bra så du ska inte vara så hård mot dig själv. Vet hur du känner, inte alls roligt. Jag har 2 kurser som jag måste plugga på under sommaren, lagom kul. Och så har jag en tredje omtenta på fredag som jag verkligen hoppas sätta. Känner precis som du! Man pluggar och pluggar men så går det åt skogen ändå. Men du är inte ensam!

Pusss

2009-05-26 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0