plugga

det är 1 månad kvar i skolan ganska exakt idag och min pluggmotivation är som bortblåst nu när jag behöver den som mest :O fattar inte vad det är med mig? :S eller så tycker jag kanske att det vi håller på med nu liknar förra kursen så mycket och den va verkligen inte kul! nya teorier, dock om omvårdnad denna gången, lite lagar om sekretess (sist hade vi andra lagar), kompetensbeskrivning för sjuksköterskan (sist var det yrketetiska koder för ssk), copingstrategier (samma som sist typ fast jag hoppade att plugga det då bara), sen är resten olika fast det går ut på att plugga in det på samma sätt och tentan blir likadan *suck* !!!!!! enda positiva med denna tentan är att vi inte behöver bry oss om att se det centrala i scenariot, det har dom gjort åt oss :D det enda vi ska göra är att ställa egna relevanta frågor och besvara dom + 3-5 frågor som dom vill ha svar på, hoppas det går bättre än sist.
har två timmar i skolan på mig att plugga imorgon, då sitter jag nog med några i klassen och då får man nog upp motivationen mer :D sen är jag ledig hela torsdagen och måste jag verkligen få tummen ur.

får nog tentasvaret snart med, senast om en vecka borde det komma men det kan komma imorgon, då har det gått 2 veckor, alltså 10 arbetsdagar, vilket det ska ta att rätta en tenta, tror jag? jaja..tror ändå jag är körd, tyvärr. fast jag vet folk som berättat om deras kompisar som gjort om den tentan typ 4 gånger innan dom klarade den så man ska väl inte ge upp utan istället tänka positivt :D vi har ju obegränsade gånger på oss att klara den :P

nej, nu ska jag ta och byta om och sedan kila till träningen :D 45 minuter aerobics och sedan 45 minuter body pump med koncentration på mage och rygg eftersom den ersätter coren idag.

en sak till bara. skrev ju igår att jag saknade praktiken åså :D drömde om den gjorde jag inatt med och guud vad kul jag hade, igen :P som sagt, rätt val!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0