plugga

kom precis hem från skolan. har haft seminarie idag sen skulle vi ha individuella samtal men våran mentor tog det samtidigt som seminariet för han skull epå ett möte så vi fick sluta vid 12 idag :D gött!

patade om våran näringsvärdesrapport och jag blev godkänd och behövde inte komplettera med något, underbart! skulle dock tänka lite på mina referenser till nästa gång och vilket referenssystem jag väljer, denna gången hade det passat bättre med vancouver och inte harvard, men men.

jag jessica och natalia satte oss och pluggade när vi slutat i kanske2 timmar sen orkade vi inte mer. ska plugga nu efter att jag ätit. hinner till aerobicsen sen :D trodde inte jag skulle det. gick in och bokade nyss och det fanns 3 platser kvar, tur! det brukar vara fullbokat. efter det blir det core.

dags för mat och plugg då.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0