noooodles

har precis käkat ett paket nudlar, tycker om nudlar :) man blir sådär lagom mätt.

måste in till linköping eller norrköping nån dag med, fredag kanske? är ute efter ett snyggt sommringt linne och jag har det i huvudet men det lär ju inte finnas :( har hittat ett sånt på HMs hemsida men vill inte beställa kläder :S vill inte ha för korta tröjor och linnen utan gillar sånna som är längre och då måsta jag nästan prova. ut på linnejakt nästa :D nån som har lust att hänga på? :D

ska ta och kolla på tv nu tills jag ska ut med barro ikväll. inget mer plugg, har iofs inte blivit så mycket idag, lite på tåget till skolan och hem sen förhörde gustav mig här hemma :) känns som jag pluggar för lite men det känns som jag kan det jag läser så det kanske har lite med varandra att göra? :P

blir nog kortbyxor till skolan imorgon, ska tydligen bli lika bra väder då som idag :D gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0