mord

fattar inte att jag redan är uppe men barro har vart såå jobbig sen gustav gick vid halv 6, inte mycket sömn för mig inte. vid 8 fick jag nog och gick ut med han uppe i parken så han skulle få springa av sig och jag lovar, han va överallt hela tiden :O speciellt i sandlådan! snacka om att han hade energi i kroppen :P nu ligger han och sover :D

ska väl käka frukost nu snart och sedan dra på en film, är väl inget bra på TV nu på morgonen ändå? aja..

tydligen en 26 årig kvinna som mördats natten till igår i linköping, står på förstasidan av corren. hon hittades mitt på en cykel/gångväg mellan lambohov och universitetet typ :O det är bild på en stor blodpöl på marken. rånmord tydligen :S så akta er nu sara och zandra och alla andra studenter för den delen!!



Hon hittades vid det röda korset, var påväg under vägtunneln för att fortsätta hem till lambohov.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hon mördades på samma gata som min syrra bor på :O

2009-06-01 @ 22:29:59
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0