klart

då var man hemma igen. allt gick kanon och flöt på bra :D bara svaren blir lika bra! haha, när hon skulle sätta i PVK nålen där man får injektioner i så satte hon på en machett runt armen för att stoppa blodet lite så venen blir större. så när hon satt ei nålen med ketetern runt och drog ut själva nålen så började det forsa blod ner på min arm, haha! "oj då, jag råkade nog sätta åt den runt armen för hårt" så tryckte hon lite på armen över venen och satte på nått för hålet så det slutade :P min underanr va nerkletat med blod och kudden som armen låg på va röd typ :P kan ju vara bra för mig med att se sånt så jag vet vad man ska göra :D så sa jag till henne att "nu vet vi ju att den sitter rätt iallafall :D"

vet inte riktigt vad gustav håller på med heller. maten skulle vara klar 20 i när jag kom hem men han började precis då :O jag ska träna om 45 minuter så nu kommer jag få världens håll bara för det men det är väl bara att bita ihop ändå. ska bli skönt med träning :D dock veckans enda träningspass. bara tisdagar och onsdagar som är något att ha nu när dom har försommarschema, mina söndargar har dom tagit bort :(

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0