hemma

nu är vi hemma igen, har precis vart ute med barro så jag tänkte slänga mig framför TVn nu :) fick jättegod mat hos gustavs mormor och så tårta till efterrätt, mmmm :D

imorgon blir det nog med stor sannolikhet skogssjön, linda hänger nog på :D kul! hon ringde förut och frågade om jag ville hänga med ut i solen och steka men vi skulle precis åka då :( så imorgon får vi ta igen det :D slutar skolan kl 12 så jag är hemma vid 13, det blir kanon! :D

frågan är ju vad man ska ta på sig till skolan imorgon? lär ju vara kallt på morgonen men sen på dagen så kommer det ju vara skitvarmt om vädret håller i sig men det ska det ju göra :D blir nog dom nya jeans shortsen imorgon med :P kommer bo i dom i sommar! I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0